Skip to main content
BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. cookies). Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Susipažinkite su slapukų naudojimo taisyklėmis


„Oro navigacijoje“ įdiegta kokybės vadybos sistema, kartu su įdiegtomis saugos, saugumo ir antikorupcijos valdymo sistemomis, kuri padeda sistemiškai užtikrinti kokybišką, tikslų ir darnų visos įmonės darbą, prisideda prie visų vykstančių procesų skaidrumo ir aiškumo, tiksliai paskirsto atsakomybę tarp darbuotojų bei skatina nuolatinį įmonės veiklos procesų tobulinimą ir leidžia užtikrinti veiklos efektyvumą. 

  • Įmonės teikiamų oro navigacijos paslaugų kokybės vadybos sistema atitinka standarto ISO 9001:2015 reikalavimus. 
  • Oro navigacijos paslaugų teikėjo pažymėjimas LT.ATM/ANS.001/1 patvirtina, kad Įmonė, teikdama oro navigacijos paslaugas Lietuvos Respublikos oro erdvėje, laikosi įgyvendinimo reglamento (ES) 2017/373 bei kitų taikytinų reglamentų ir, jei dera, į paslaugų teikėjo dokumentus įrašytų procedūrų.
  • Skrydžių vadovų mokymo organizacijų (ATCO TO) pažymėjimas LT.OR.ATCO.01, išduotas 2020 m. balandžio 6 d., parodo, kad įmonė yra sertifikuota pagal Komisijos reglamento (ES) Nr. 340/2015 ATCO.OR dalį ir turi teisę pagal ATCO dalį rengti skrydžių vadovų mokymą.
  • 2018 m. įdiegta ir 2019 oficialiai sertifikuota antikorupcinė vadybos sistemą pagal LST ISO 37001:2017 standartą.
  • 2020 m. pasiekė D saugos valdymo veiksmingumo lygį (saugos kultūros – B) ir atitinka Europos Komisijos nustatytus tikslinius rodiklius saugos srityje.

Įmonės atitikimą teisės aktams, standartams ir rekomenduojamai praktikai, reglamentuojančiai oro navigacijos paslaugų teikimą, periodiškai įvairiomis apimtimis audituoja ar vykdo konsultacijas tarptautinės organizacijos ICAO ir Eurokontrolė, Europos Sąjungos institucijos (Europos Komisija ir Europos aviacijos saugos agentūra), Transporto kompetencijų agentūra.

Audito metu nustatytoms neatitiktims šalinti, įmonė parengia taisomųjų veiksmų planus ir apie jų pašalinimą informuoja auditą atlikusią instituciją. Šios priemonės reikalingos tam, kad būtų įvertintas procesų tinkamumas siekiant planuotų rezultatų ir atitiktis taikomiems reikalavimams. Įmonė siekia palaikyti dalykiškus ir atvirus santykius su priežiūros institucijomis, reguliariai organizuoja darbinius susitikimus, siekdama aptarti naujų teisės aktų taikymo aprėptį bei nuostatas ar kitas iškilusias problemas.

Atnaujinimo data: 2022-04-05 06:12:33